JenniferH.blo.gg

Life-update

Kategori: Vardag

Nu ska jag skriva ett blogginlägg. - På tiden! Hälsningar Marinne ;)
 
Haha jåå, senast jag skrev var i torsdags och mycket har hänt sen dess.
Fredag var en bra dag, satt och spelade på dagen och sen for vi till stallet på kvällen. Red inte den ponnyn som jag har som periodshäst utan jag fick ta en annan. Och denna veckas fredag byter vi periodshästar :)
 
Lördag vaknade jag hyffsat tidigt och körde ut 1 reklamblad till världen... Blåste dessutom ganska hårt och jag körde vissa stunder med öppet fönster så reklambladen låg över halva framsätet...
 
Måsta ju ta en bild på min smörgås också ;)
 
Joo..
 
Efter att jag var klar med det for jag hem och duschade och fixade mig iordning och så for jag och E ut på skojakt och så passade jag på att handla lite mat på samma gång. Sedan for vi via mig och la maten i kylskåpet och hämtade datorn. Sen till E och så var jag hos henne en bra stund. For hem halv 9 och la på melodifestivalen på TV för att jag blev så jääkla sällskapssjuk, heh.
 
Jaja, E loggade in på skype sen på kvällen så vi babblade lite där och spelade tills jag nästan somnade..
 
Söndag. Vaknade och steg upp i tid och sprang runt i lägenheten och städade, plockade, diskade, vek kläder, packade, försökte göra läxor och lämnade framför ett spel med E. Sedan kom J till mig och vi kollade på House och for iväg till Subway och åt (och jag glömde min limsa då vi for hemåt, duktigt). Sen på kvällen for jag iväg till E, kollade klart en film/ett serieavsnitt och drog sedan iväg till Jakobstad.
 
Idag måndag har jag fixat klart mina hemuppgifter och skickade in dem, så imorgon har jag inga måsten :D Har inte hunnit med så mycket annat, tog hela morgonen att få dem klara...
 
Måste visa mina nya skor innan jag avslutar detta inlägg:
J**vligt dyra men sååå sköna med memory foam i bottnen så de är helt mega mjuka. Får nu vänta på lite torrare väder så man kan börja ha dem, kom ju snö igår igen...
 
Ha det bäst!
Kommentera inlägget här: