JenniferH.blo.gg

Världens life-update

Kategori: Vardag

HEEEJ, jag har en blogg?
 
Har helt glömt bort den denna vecka.. Skrev 1 (eller 2?) inlägg i måndags då jag var hos Marianne i Jakobstad men sen hann jag inte skriva i tisdags då jag först var med Marianne (+2 andra) till Subway och sedan for jag iväg till E och sen vidare till stallet. Var i stallet en ganska bra stund, blev ganska kall också. Sen tillbaks till E för att spela lite dator innan jag for iväg hemåt. (och glömde min stallmössa i Jeppis...)
Aktiva i stallet ;)
Subiii :D
 
Onsdag morgon var jag helt jäkla seg. Jobb och skola var det som gällde då. Hade bara 3 olika reklamgrejjer att sortera ihop så for iväg ganska sent till föräldrarna för att börja på med det. Lillasyster kom med och delate ut det sen. Efteråt var det dags för skola. Vi håller på med Access och man fattar inte riktigt allt...
Onsdagen i korthet..
Onsdags-feelis.
 
Smakade också Dumle med limesmak, var väl helt ok fast jag tycker nog bättre om orginal.
 
Torsdag gjorde jag inte så mycket. Bakade paj, smakade en yoghurt med limepaj-smak. (haha, snöat in mig på lime xD) Den var väl helt okej den med. Sen kom lillasyster hit på kvällen och vi käkade paj och garvade. Det var torsdag.
 
Lime paj...
 
På fredag spelade jag lite innan jag körde iväg till föräldrarna för att sortera lördagens reklam. Sen mat och sen stallet. Vi hade fått nya periodshästar och jag fick en som jag inte har ridit på jättelänge så det var kul. På kvällen var jag helt jäkla ledsen av någon underlig anledning... Jaja, tog inga bilder...
 
 
Lördag steg jag upp hyffsat tidigt och for iväg för att dela ut reklamen. Sen då jag kom hem hoppade jag i duschen och sen la jag på datorn och väntade på att E sku logg in så vi skulle kunna levla, men hon loggade aldrig in så jag tållade fram och tillbaka i lägenheten och mobbade mina naglar. Sen skickade E och frågade vad jag gjorde och så pös jag iväg efter hamburgare åt oss och sen till hon. Där mumsade vi, spelade dator, härjade runt i snön som två 5-åringar och spelade lite mera dator.
 
Idag, söndag, har jag kollat finalen i hoppning från Göteborgs Horse Show, spelat dator, handla mat, spela mera dator och så har jag lillasyster här över natten för att imorgon ska vi fara iväg till stallet på morgonen, wohoo. Det var typ det. Får se när nästa inlägg kommer, förhoppningsvis imorgon. Kanske blir en update från stallet ;) Ska rida imorgon kväll :D
 
Japp, godnatt! Blev ganska sent dethär så låter det konstigt eller nåt så är det för att jag börjar bli lite trött xD
 
Såå vackra :'D