JenniferH.blo.gg

Sims och träningsvärk

Kategori: Vardag

Hej!
Mitt i natten-inlägg blir det nu, ligger på soffan och har just stängt av datorn för idag och ska nu dra mig mot sängen. Har spelat sims halva dagen, började på med en utmaning och har nu skapat simmar och byggt hus i sammanlagt 7 timmar 😂
Har även haft lillasyster på besök, var efter hamburgare innan vi kom till mig och efter det har vi bara luggit och garvat på soffan och ätit äcklig lakrits.. Tänkte se hur många vi klarade av att äta, uscha 😂 Och så har jag druckit nästan (finns en skvätt kvar..) 1 lite apelsinsaft idag, nomnom 😋 Har även uppdaterat whatsapp (bättre sent än aldrig) så nu ser smilisarna ut som ja, jag vet inte vad..
 
Jaja, jobb och skola like always imorgon, så full rulle då igen 😴 Var ganska skönt med en dag här emellan då man inte har behövt göra så mycket, jobbigast idag har väl nog varit att gå ca 600m till biblioteket och förlänga en bok, speciellt då man har träningsvärk i benen 😂
 
Nehej, nu ska jag gå och sova, hörs imorgon!