JenniferH.blo.gg

Rådd-inlägg

Kategori: Vardag

Heej!
 
Nu har jag inte bloggat pååå ungefääär 1 och en halv vecka (..?) Hade ganska fullt upp förra veckan med skola 3 kvällar och stallet 3 dagar och jobbet 2 dagar och så skulle man hinna träffa vänner där emellan 😅 Full rulle minst sagt.
 
Denna vecka har jag varit i stallet måndag och tisdag. Red 1 häst i måndags och sen ingen mer. Var btw på igenridning i söndags och tänkte flyga av hästen jag red då för att den bockade 😂
 
Sen hade vi yrkesprov på måndagkväll och bedömningssamtal på onsdagkväll. På onsdagen kom det också såå mycket reklam att sortera... 😝 Jaja, sen stack jag iväg till Jeppis på kvällen och var där till fredag 😆 Jag och Marianne var till ett loppis på torsdagen och jag hittade en liten saltstenslampa som jag blev förälskad i så den köpte jag 😂 Var sen med E på kvällen, vi for iväg till ett stall och red varsinn ponny på en ridbana som var allt annat än torr.. 😂 Fredag for jag till ett annat stall och hälsade på en kompis 😀 Sen hemåt och så var det ridlektion på kvällen.
 
Igår, lördag, firade jag och E att vi har varit vänner i 2år. Det blev fuffens (= pulvermos & ugnskorv 😂), bullaätas, Hayday-spelas, plättstekas och nå fjollas 😁
 
Och idag, söndag, ska jag fara till mamma och pappa och äta tårta för att min bror just fyllt år. Sen kommer lillasyster till mig och vi fixar mat (?) Och sen iväg till stallet 😆 Ska även orka gå iväg och rösta i nåt val... 
 
Oj huhhu, vilket rådd-inlägg detta blev... Långt och råddigt... Meeen, varsågoda 😉
Kommentera inlägget här: