JenniferH.blo.gg

Min måndag var en bra måndag

Kategori: Vardag

Hejsan!
 
Klockan är snart 00:00 här men jag hade blogglust så why not 😉
Idag fixade jag klart mina hemuppgifter som jag skrev i tidigare inlägg så tror jag ska unna mig en liten sovmorgon imorgon. Annat program imorgon så är stallet och så ska jag köra hem igen...
 
Måndag har det varit idag då, känns ingenstans. Trodde nästan det var tisdag idag men näe. Satt och gjorde ingenting efter att jag var klar med mina uppgifter tills klockan var typ 15 för då tog jag dator och mat och pös iväg till E. Satt där och kollade youtube sålänge hon räknade matte och sen åkte vi iväg till stallet. Var där typ 3h och sen via butiken och tillbaks till internatet. Satt och spelade en stund innan jag for iväg till Marianne igen.
Packa höpåsar har vi gjort samt rullat in en ny höbal 
💪
Ligger nu i sängen och skriver. Skulle egentligen behöva fixa mig inför natten men orkar inte x)
Blev nästan ett flumminlägg, gonatt! 😴
Kommentera inlägget här: