JenniferH.blo.gg

Skojj-måndag... ... .

Kategori: Vardag

Hejsan hoppsan!
Måndag idag och jag fick ju inte nån rolig start på dagen kan jag ju säga. Hade tandläkartid kl 8 imorse så väckning kl 7 efter en natt med bara 5 timmar sömn... Orsaken till det var att jag låg uppe och fixade min gubbe på snapchat halva natten 😂 Aja, tänker inte gå in på tandläkarbesöket i detalj, ilade som fan i tänderna och sen så har det snurrat i huvudet typ hela dagen, usch. Men åkte iväg till stallet i alla fall en sväng, wohoo. Red världens sötaste häst, städade lite hage och rullade in halmbal i stallet + lite annat smått. Åkte hem kl 17, fixade mat och kollade sedan youtube resten av kvällen + åt glass, nam.
Söta lilla smutshästen 😅
 
Tisdag imorgon och enda planerna jag har imorgon är att städa, handla och duscha typ. Är sjukt sugen på skinkpajen som jag fixade för några veckor sedan så funderar lite på om jag skulle fixa en ny... Aa, får se.
 
Nu har den rikssvenska rösten i mitt huvud vaknat igen.. Hade lite paus med youtube-kollandet så då somnade den men nu är den tillbaka 😂 Och det droppar vatten i mitt batteri (eller element som det egentligen heter) i sovrummet och det börjar bli lite störande eftersom det har pågått nu flera dagar... Hmm, måste väl googla; vattendropp i element eller nåt 😂
 
Dehär skulle jag ha velat ha bredvid varandra men bloggar från mobilen så det är lättare sagt än gjort.
2 vackra bilder på mig och min syster i alla fall 😉
 
Nähä, nu ska jag se om jag får några bilder uppkaddade hit (och det fick jag, wohoo!) och sen tror (obs, tror) jag att jag ska sova. Jepp.
 
God natt 😁
Kommentera inlägget här: