JenniferH.blo.gg

Tiiisdaaag, jätte fantasirika rubriker...

Kategori: Vardag

Hejj! Höh, börjar alla mina inlägg med någon form av hej 😉
 
Idag har jag inte gjort mycket, skulle helst ha velat få gjort mer men det blev en slö-dag.. Jag kom mig i alla fall till butiken efter några om och men. Och så har jag städat en del också. Åkte iväg och fixade lite jobb på kvällen och hängde med lillasyster. Tog en massa fula snap-selfies 😂 Och så åt jag en massa godis...
 
Imorgon hinner jag knappast blogga, blir ett nattinlägg (som detta) då isåfall. På morgonen ska jag packa, duscha och dammsuga. Sen åker jag iväg och sorterar och hämtar lillasyster från skolan. Sen ut och dela ut skiitn. Okej, såå jobbigt är det inte men 😉 Äta mat efter det och sen så får vi se om J hinner komma till mig en sväng 😄 Annars blir det skolan efter det på kvällen och efter skolan drar jag till Jakobstad, wohoo! Fullspäckad dag minsann.. Kommer att vara framme i Jeppis tyyp halv 11 tiden, znark.. Och då ska vi uut 😉
 
Japp japp, godnatt!
 
https://youtu.be/6hb33OsiW5w 👈En låt som jag lyssnat på nästan hela dagen, såå braa 😁 Vet att man kan få så att den syns med bild på bloggen också men minns inte huur maan gööör..

KOMMENTARER:

  • Marianne säger:
    2017-02-15 | 15:59:40
    Bloggadress: http://mariannen.blo.gg

    Jaajaaaa...... "J"?? 😏 He blev många nu ti klur ut vem du menar.... 😏

    Svar: Heheh klaart he, myki J här 😏
    Jennifer

Kommentera inlägget här: