JenniferH.blo.gg

Toorsdag

Kategori: Vardag

Hej från norr! Haha, är inte så långt norrut egentligen men nåja 😉
 
En bild från igår, före jag körde hit.
 
Sitter just i Mariannes lägenhet och skriver blogginlägg (you don't say) för att hon tyckte att jag skulle göra det. Har just varit till Subway och ätit med henne och 2 andra, mums mums muuums, och nu ska jag bara sitta här och typ glo youtube tills E slutar skolan för då pyser jag dit 😉
 
Subii 😋
 
En massa ungar kutar runt här på gatan utanför eftersom det är penkis idag och abiturienterna åker förbi här och slänger godis på marken... Då vi satt och åt så såg man dem springa fram och tillbaka längs med gågatan 😂
Åå, då jag hade skrivit klart studenten och allt det där så skulle vi också ha fått åka runt på lastbilsflak och slänga godis över världen men våran klass var för sega med att hitta lastbil så det blev inte till något... Jag tror att förr fick man åka runt med traktor och släp, jåå, men nuförtiden måste det vara lastbil och då måste man hitta någon som vill köra och har lastbilskörkort.. Och så tycker jag att jag har hört någonstans att man måste ha busskörkort också eftersom det är folk på flaket... Eller vad vet jag 😂 Vi fick det i alla fall inte ordnat i tid... 😣
 
Oj, blev ju nästan ett inlägg om penkis det här 😅 Jaja, ha det bäst så hörs vi!
Kommentera inlägget här: