JenniferH.blo.gg

Energi, var är du?

Kategori: Vardag

Hejsan!
 
Onsdag idag och klockan är halv 12. Och jag har inte gjort nånting. Eller joo, jag har kommit mig ur sängen och ätit frukost och konstaterat att vädret är skit, men inte mer än så.
 
Jag skrev ju i senaste inlägget att jag säkert skulle stanna uppe länge eftersom jag hade tänkt gå och sova tidigt. Och vet ni vad - jag stängde av datorn ca 22, scrolla igenom instagram ett varv och gick å la mig ca 22:30! Wohoo! Och då tycker man att jag skulle vara pigg och på G idag men näe. Vet inte vart min energi har tagit vägen? Den tillsammans med motivationen att göra saker har försvunnit. Idag har jag både jobb och skola och ingen lust att lämna lägenheten. Gjorde inte klart mina läxor igår kväll heller, heh.. Gör dem imorgon, kanske... Vi ska ha prov i det nästa vecka så skulle nog behöva öva lite...
 
Jåå, så så ser mitt liv ut just nu, nån annan som känner likadant? Heh, förlåt för ett gnäll-inlägg ;)
 
Vill ha vååår nuuu
Kommentera inlägget här: