JenniferH.blo.gg

Måånda, tiisda, oonsda, toorsda, fre, lö, söönda...

Kategori: Vardag

Morjens!
 
Uhuu, fredag och lördag gick alldeles för snabbt...  Och jag är mera taggad på att flytta till Jakobstad än vad jag har varit tidigare (varning varning Marianne, snart kommer jag 😉😂) Haha skämt åsido, men det kan hända att E flyttar till Jeppis på "heltid" nästa läsår och då har jag typ ingen vän häär 😯 Lever just nu för veckosluten då hon kommer hem och så kör jag dit och hälsar på folket lite nu som då. Blev världens sällskapssjukaste männska då jag flyttade hemifrån, heh 😂 Jaja, får se till hösten...
 
Igår var jag på ridlektion på kvällen, vi red på stora betet. Kul då det är såpass ljust ännu 7 så man kan rida utan belysning 👍 Gjorde inte så mycket annat vettigt igår..
Och idag jobbade jag på förmiddagen och sen har E varit hos mig ikväll. Vi hade lite asia nu på kvällen annars var det najjs som vanligt 😁
 
Imorgon ska jag inte göra mycket... Ska i alla fall hitta på nåt med Marianne då hon är hemma över helgen 😀 Vad vet jag inte men det kan bli i princip vad som helst 😎 Och så ska jag tvätta kläder om det blir tid över till det... Och kaaanske börja packa till onsdag.. 😏 Får bara hoppas att man inte blir sjuk, var hem-hem idag och nu ikväll har min bror fått feber såå risken finns... 😓
 
Nähä nu ska jag sova, mer inlägg imorgon. Får bli bildlöst detta, ni kanske klarar er då det ploppa upp lite mer smailisar än vanligt.. 😄
Kommentera inlägget här: