JenniferH.blo.gg

Onsdag, 1 Mars

Kategori: Vardag

Hej på er!
 
Vet inte vad jag ska blogga om men tyckte att jag behövde slänga ihop ett inlägg.
 
Onsdag idag och jag skulle nu egentligen behöva köra iväg till mamma och pappa och börja på med dagens jobb. Men har egentligen ingen lust med det men det ska ju ändå göras.. Har ingen skola ikväll i alla fall utan det blir stallet istället :D
Har nu varit i stallet hela måndagen, igår kväll och så ska vi ikväll, kanske imorgon och på fredag har jag som vanligt min ridlektion. Och så ska jag kanske på söndag kväll också. Får se.. Var annars och klippte av mig halva tummen (såg det ut som enligt blodmängden) i måndags då jag skulle öppna några fodersäckar x) Tog inte så ont men forsade som jag vet inte vad.. Jaja, plåster, ett wc-papper och ridhandske på det så for vi ut och rida sen xD
 
Har skrivit ihop 2 sommarjobbsansökningar nu på förmiddagen så nu har jag bara 1 ställe kvar jag ska söka till och sen är det bara att vänta på svar...
 
Skulle ju kunna vara nåt som jag och min spontana vän Marianne skulle hitta på ;)
 
Japp japp, ha en bra dag så hörs vi!

KOMMENTARER:

  • Marianne säger:
    2017-03-01 | 14:25:01
    Bloggadress: http://mariannen.blo.gg/

    Ooo ja att vi skulle gräva upp dinosaurieskelett. :''D Lini hälsar att de sku va njas :D

    Svar: Som de spontana människor vi är :'D
    Jennifer

Kommentera inlägget här: