JenniferH.blo.gg

Slö-torsdag

Kategori: Vardag

Morjens!
 
Torsdag idag för den som missat det ;) Och jag har igen spenderat en dag utan att göra nåt vettigt. Har varit på loppis med mommo, hittde ett par stickasockar till nästa vinter ;) Och så var jag och handlade mat, blev jäkligt dyrt men mitt kylskåp var jäkligt tomt också... Och så funderade jag på att fara och rida ikväll men det har varit så snöigt och blåsigt idag så jag skippade det. Gjort läxor har jag också gjort idag, btw! Och tvättat kläder och fyllt diskmaskinen! Haha, blev ju en del i alla fall...
 
Hade tänkt kolla på film ikväll men nu är klockan halv 10 redan så blir nog ingen film.. Får bli imorgon på dagen eller så seeen någondag då jag har megatråkigt ;)
 
Imorgon är det freeeeedag igen :D Woppidoo, stallet på kvällen! Vitsi, denna vecka har gått snabbt! Typ första på evigheter känns det som...
 
Jahapp, nu ska jag glo lite youtube och sen ska jag gå och sooovaa, godernatten!
 
Kör favorit i repris-ris :D
Kommentera inlägget här: