JenniferH.blo.gg

Slöa tisdag

Kategori: Vardag

Hejjsan!
 
Har 50 11 uppgifter att göra tills imorgon men har inte ens kommit halvvägs ännu och skulle egentligen kunna gå och sova typ nu... Fast klockan bara är halv 8 här x') Och alltid då jag tänker att 'Ikväll ska jag gå och sova tidigt, såå jäkla trött' så sitter jag uppe till midnatt, alltid...
 
Har jag gjort något vettigt idag? Neeh, don't think so. Har varit påväg i duschen hela dagen men inte gjort det ännu... Var påväg nu innan jag loggade in på bloggen men så gick det med det.. xD Chattade nyss med E på skype också men hon stängde av mitt i allt så man baa okej? Funderar på att bara läsa igenom den där jäkla läxboken och skita i att göra uppgifterna eftersom de inte kollade om vi hade gjort dem förra gången vi hade uppgifter ur boken... Vågar man vara badass?
 
En vettig sak har jag faktiskt gjort idag. Jag har försökt ringa till ett ställe för att fråga om sommarjobb, igen. Har ringt nu 4-5 gånger men de svarar aldrig.. Och jag HATAR att ringa folk jag inte känner x) Sååee, de skulle nog gärna få svaaara någongång så man slipper ringa dit var och varannan dag...
 
Snap-bild från igår
Kommentera inlägget här: