JenniferH.blo.gg

Söndagsfunderingar

Kategori: Vardag

Halluu!
 
Vaknade typ halv 9 av mig själv idag och tänkte nästan (men bara nästan) gå ut och gå en sväng. Blev inte av. Steg upp och la på en tvättmaskin samt städa wc istället x) Sen åt jag frukost och tänkte igen (nästan) gå ut och gå men kom ihåg att jag har tvättmaskinen på så det blev inte av då heller ;)
 
Sen kom Marianne hit och vi drog iväg till Lidl 1 för att kolla efter växter som fanns i dera reklamblad från i onsdags. Fanns inga växter vid Lidl 1 så vi for vidare till Lidl 2. Där hittade vi crossianter och så hittade jag en växt (wohoo) och Marianne hittade lite annat smått också. Finns btw 3 Lidl i Vasa... o.O Sitter bredvid varann nu i min soffa och skriver varsitt inlägg. Marianne hade skrivit "sönmos" istället för "söndag", hähä, tänker skriva söndag men tänker på pulvermos samtidigt = att det blir sönmos ;) Har just ätit pulvermos så that's why pulvermos kom in i bilden C:
 
Imorgon blir det i alla fall stallet, wohoo. Har 2 hästar att rida (blir kaaanske en tredje..) och så finns det helt säkert lite annat smått och gott att göra. Och så ska jag skriva ihop och skicka iväg 1 sms och 1 mejl, wooh.. Och sen kanske jag måste ta tag i och söka efter en praktikplats eftersom vi ska ha praktik i 2 veckor men vi har inte fått information om det nåmer än datumen så man har ju inte kunnat söka plats (..?) Såå, det blir måndag och tisdags projekt. Har prov på onsdag så måste läsa på det på tisdag också...
 
Ojoj, blev långt dehär ;)
Just hee xD
Snäääp xD
Saker man gör :'D
Jamen exakt ;)
Kommentera inlägget här: