JenniferH.blo.gg

Sportlov!

Kategori: Vardag

Halii halåå!
 
Alltså just nu är jag SÄMST på att blogga. Men har haft sportlov som de flesta andra och haft lite mycket program så har inte riktitgt haft tid och så har jag faktiskt glömt den vissa dar xD Jaja nog med ursäkter, denna vecka ska jag försöka hålla den vid liv!
 
Liten lifeupdate, vad som hänt sen onsdagen.
 
Det är mars! Vart tog januari och februari vägen?
 
Torsdag kom E hit och vi satt och spelade och åt glass. Kollade ett serieavsnitt och fläta varandras hår hann vi också med. Fick lära mig att fläta inbakad, utbakad och fiskbensfläta ;)
 
Fredag är min ''starta-alla-maskiner-du-har-dag'' = att jag plockade i både tvättmaskin och diskmaskin och körde dem. Sedan åkte jag iväg till föräldrarna och sorterade ihop lördagens reklam innan det var dags för stallet.
 
Lördag steg jag upp tidigt och körde ut reklamen och sen hem-hem efter utebyxorna och så iväg till E och så gick vi iväg till en pulkabacke och åkte lite där xD Sen mat och så iväg till mig för att spela dator och steka plättar. Inget sportlov utan plättar! Kolla youtube och fläta lite mera hår hann vi också med, så jäkla skönt då nån påtar en i håret x)
 
Idag, söndag, har jag varit med familjen till skogen och grillat korv. Inget sportlov utan korvgrillning heller! ;) Sjuk i musklerna från gårdagens pulkning har jag också varit, axlarna och röven baa ajj xD Efter att vi grillat klart kom lillasyster till mig och vi åt pizza, spela dator och garva x)
 
 
1. Bild från idag
2. Haha
 
Och imorgon är det måndag, ny vecka, nya möjligheter. Kommer ett inlägg om veckans planer imorgon... Nu ska jag lägga in en räkning och sen gå sova så jag orkar upp till stallet imorgon, godnatt!
Kommentera inlägget här: