JenniferH.blo.gg

Veckans planer..

Kategori: Lista, Vardag

Morjens!
 
Måndag idag och som jag lovade igår kväll så kommer ett inlägg om veckans planer nuu, wohoo.
Idag är jag i stallet tyyp hela dagen, sen hem och duscha och sova ;)
 
Imorgon, tisdag, måste jag fixa hemuppgifterna till skolan... Har inte ens öppnat boken för att se hur mycket uppgifter vi har, heh.. Aja, har heeela tisdagen på mig så ska nog få dem färdiga i tid! Ska också köra en tvättmaskin och en diskmaskin, har så jääkla mycket kläder att tvätta och jääkla mycket disk från helgens plättstekas och ätas xD
 
onsdag har jag som vanligt fullt upp med jobb och skola...
 
Torsdag är planlös ännu...
 
fredag ska jag kanske köra en till tvättmaskin (viktig info, jåå :'D) Och spela datoor.. Och så ska jag sortera lördagens reklam och sen stallet!
 
Lördag gör jag förhoppningsvis något med E och så ska jag köra ut reklaaameeen..
 
Söndag är planlös...
 
Tyckte hela sportlovsveckan bara flög förbi och den var liite längre än 2 dar...
 
Sen är det ny vecka igen ;) Veckorna går så himla snabbt egentligen.. Måste planera in en Jeppis-roadtrip igen :D Ska ha praktik i skolan de 2 sista veckorna i mars så kan inte åka iväg då och tycker att det är för länge att vänta tills efter de så om det är okej för Marianne så tänkte jag pysa iväg i slutet av nästa vecka.. :3

KOMMENTARER:

  • Marianne säger:
    2017-03-06 | 20:27:09
    Bloggadress: http://mariannen.blo.gg/

    He e bra ti veta dina planer ;) Nästa vecka passar de no rikti bra. ^^

    Svar: Hehe, sku ju no kuna skick på Facebook å, men sku ju int ha nå ti skriv här då xD
    Jennifer

  • Marianne säger:
    2017-03-07 | 19:15:39
    Bloggadress: http://mariannen.blo.gg/

    Synd bara att man int kan svar ti svaret ti förra kommentaren här ;)

Kommentera inlägget här: