JenniferH.blo.gg

Veckoupdate

Kategori: Vardag

Hali halåå! Har helt glömt bort bloggen denna vecka så blir en veckoupdate här nu.
Bloggade senast på måndag så vi börjar från tisdag då 😆
 
Tisdag - stalldag 2
For iväg till stallet en halvtimme tidigare än vanligt för att jag skulle ut i terrängen med en annan tjej 😁 Sen fot jag iväg till andra stallet och var där med hon som är där på arbetspraktik just nu 👍 Var där till lite över 3 och for sen hem och åt mat. Sen kom lillasyster till mig och vi satt och spelade resten av kvällen.
 
 
Onsdag - full rulle as always
Hade planer på att vakna tidigt och åka iväg tidigt för att fixa jobbet eftersom det hade kommit liite större mängd än vanligt.. Men blev inget av den planen 😂 Nååh, fick det fixat i alla fall.. Sen hem och äta och iväg till skolan för att fixa ett prov access. Äntligen börjar vi med nåt annat i skolan, fast ganska kul att jag nu äntligen börjat förstå detdär programmet nu då vi inte ska göra nåt mer med det 😂 Jaja, blev klar ganska snabbt så var hemma redan 8. La på datorn en liten stund då också men stängde av ganska fort och gick och la mig 21:50, så jäkla trött..
 
 
Torsdag - Roadtrip!
Planerna för torsdag-fredag var att pysa iväg till Jeppis och hälsa på folket men fick meddelande av Marianne dagen innan att hon skulle iväg till Vasa på fredagen så jag tyckte att det var ganska onödigt att vara hos henne då hon inte ens var i samma stad (lång mening detdär 😂) Men eftersom jag hemskt gärna ville åka i alla fall så frågade jag E om jag skulle få vara hos henne då istället 😆 Så handlade lite mat, packade och släpade ner allt till bilen och pyste iväg norrut. Kom dit typ kvart över 2 och trodde att Marianne var i skolan så satt i bilen och spanade typ en timme men det visade sig att hon hade varit uppe i lägenheten hela tide, haha 😂 Så gick upp en sväng innan jag sen pös iväg till E.
 
Fredag - Jepis och stall
Åkte iväg till E där vid 11-tiden och satt och glodde youtube tills hon slutade skolan. Sen plockade vi ihop lite saker och åkte iväg mot Vasa. Längtar tills det blir sommarhastighet längs vägarna och man får börja köra 100 lagligt, heh... Vill gå lite för snabbt nu då vägarna är bara...
Sen käka vi gröt hos E och gick ut med hunden en sväng innan vi åkte iväg till stallet. Red bommar och det var riktigt skoj! Sen hem och sooovaaa...
 
Lördag - Jobb och fjant
Vaknade ganska tidigt men åkte inte iväg så tidigt, höhö. Iväg och sortera och dela ut, tog sammanlagt 3h. Sen hem, duscha och äta och sen iväg till E för att bli lite sockerhög och ha lite för roligt åt allt 😂 Hem vid halv 12.
 
Söndag - idag då 19.3
Hade inte tänkt göra så mycket idag men smöret börjar vara slut så tror nästan jag måste gå till butiken en sväng 😴  Sen ska jag kanske lägga på en tvättmaskin också och spela dator förståss.
 
Tror jag sparar veckans planer till ett annat inlägg eftersom detta blev gaaanska långt 😅 10 points till den som orka läsa allt 🎉
 
Skrivet för en vecka sen. Hade tänkt fortsätta med denna vecka som varit på samma inlägg men det blir ju en halv roman då så tror jag tar det i ett annat...
Kommentera inlägget här: